dagens tips till alla anorektiska wannabees

Vilket skitprogram "Jag vill vara anorektisk" på trean igår. Jag blev bara otroligt irriterad på de korkade typerna som medverkade. Vilket hån mot alla dem som verkligen lider av sjukdomen. Kanske är jag helt oempatisk och oförstående men jag förstår inte hur man ens kan visa sånt skräp i TV och blir bara så otroligt trött på folk som skapar sina egna problem. Om man nu är så sugen på att väga 35 kilo och vara anorektisk så kan man ju se till att baskosten består av mördarsniglar, torde vara så vidrigt att det inte borde bli ett högt kalorintag, snigeln består ju mest av vatten också.

Bild: Lilla snigel akta dig...

Godmorgon kanske man ska passa på att säga, här är allt annars bara toppen:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kunde inte sagt det bättre själv!!!
Vad gäller sniglarna så kan jag ta emot beställningar,jag har ölmarinerade slemmisar i trädgården...

2007-07-24 @ 09:44:57
URL: http://wagen.blogg.se
Postat av: mia dh

Jenny: Men så bra att det finns fler med samma åsikt, då missförstod jag nog inte programmet iaf. Ha det gott och alla snigelsugna hänvisas direkt till dig:)

2007-07-24 @ 12:11:35
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Tiagirl

*fnissar lite* Läste Bass-kå-sten flera gånger och tänkte vad menar hon??? Vadå baskost? Aha... BAS-KOST. Sådär hopplöst som det kan bli när man löser korsord och får totalt psykbryt på ett ord som stoppar hela lösningen! *s*
Ja låt självplågarna äta sniglar, jag har så jag kan servera hundratals självvalda självsvältare.
Blir skitförbannad på såna program som GER TIPS, böcker som ges ut som är "biografiska" osv osv... Min dotter hittade ju boken för alla självskadade; den är bibel för alla dessa tjejer idag. Pratat mkt med Bup och soc om just den boken och dom fördömer den också, visst, alla ska få uttrycka sig men det är rena handboken hur du skadar dig själv och sen döljer det tex... :(
Nu svävade jag visst ut. Nu ska jag fortsätta läsa!

2007-07-25 @ 08:49:27
URL: http://tiagirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0