Efterlysning

År det någon som har tips om bra, trevligt hotell centralt i Göteborg. Mira tipsade mig om Onyxen men det var helt fullt, så även på en rad andra som jag ringt...

Tydligen är det fäktningsvecka ! i Göteborg i början på februari... ja inte visste jag att det var så poppis att fäktas, men man lär sig något nytt varje dag...

Ha en trevlig helg

Uppdatering: Hotellet är bokat!!! Tips för andra som planerar hotellboende under helgen 2-4 februari, boka nu... Det är fullbokat på hur många ställen som helst...


Kommentarer
Postat av: Petra

Konstigt, aldrig hört talas om någon som ens verkat intresserad av fäktning och så ockuperar de hela Göteborg. Jag planerade om min vistelse, spårvagnar fulla med Zorro-wannabes lät skrämmande ;)

2007-01-12 @ 23:40:00
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: Mia

Petra: Ha ha ja nu kan jag inte planera om min vistelse men jag får åka taxi så jag klarar mig från alla Zorros ;)

2007-01-13 @ 18:20:19
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0