haaaaaaahaaaaaaaaa

Då så nu är det inte så fasligt länge tills han kommer hem min man, men det blir väldigt sent och tror jag kommer att få svårt att somna ordentligt innan han är på plats.
Extra spännande är det ju eftersom mitt lilla fredagsprojekt löste sig...

Lite halvslött ringde jag till en butik på flygplatsen på Heathrow och där var dom så trevliga och hjälpsamma. Det jag ville ha var dessutom ca 1000:- billigare där och de lovade att reservera det jag ville ha till på söndag trots att det inte var säkert att min man skulle hinna köpa objektet innan flyget skulle gå...

Men mannen har fixat det
! Nu är den min och på väg hem till mig. Slut på tjatandet och fixeringen och helt ärligt är jag något lättad för det är besvärligt när man hakat upp sig vid något...
Jag dock lovat maken att det ska dröja mycket länge innan jag tjatar om något liknande igen...
 

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul!!! Grattis :D

2007-02-25 @ 20:57:58
URL: http://lindasplace.blogsome.com
Postat av: mia

Linda: å tack, jag känner mig faktiskt lite fånigt stirrig över köpet eftersom jag aldrig sett den live... Tänk om jag blir besviken, det är ju inte så att jag kan lämna tillbaka den direkt, å inte kan jag sova heller...

2007-02-25 @ 22:18:27
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0