besatt javisst

125198-243
Bild: Dior

Ytterst motvilligt har jag till slut kommit till sans, det blir ingen Diorissimo multi-pockets hobo bag för min del nu trots mannens resa till Diorland (ja där det finns Diorbutiker i alla fall). Suck pust och stön... Men visst vi har annat som ska prioriteras och är viktigare än en väskjäkel. Priset har dessutom nyligen höjts också verkar det som... Men det suger i alla fall.
En dag ska den dock bli min och då åker jag själv till London, har hur kul som helst, tar med mig både svägerskan och lärarinnan och åker inte tillbaka förrän jag har den i min hand.
Så det så...

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Vi väntar väl bara på det där perfekta tillfället! Hur som helst så SKA vi komma iväg, så det så. Skulle i så fall spana efter någon grymt snygg kortare modell av skinnjacka. Röd kanske?

Jag har fö varit hemma med de små barnen sedan i torsdags. Oj, vad förkylt och hostigt det är. Och inte blir det bättre för var dag som går, snarare tvärt om. Sommar, var är du...?!

2007-02-18 @ 12:03:58
Postat av: Anonym

Ja du min kära böna, jag vill gärna åka till dior land det sköna!! Denna resa ska absolut bli av! kramiii B

2007-02-18 @ 21:09:53
Postat av: Svägerskan

Ja du min kära böna, jag vill gärna åka till dior land det sköna!! Denna resa ska absolut bli av! kramiii B

2007-02-18 @ 21:10:38
Postat av: Mia

Lärarinnan: Yes det ska vi å klart du ska ha en röd jacka, har du köpt skorna???

Svägerskan: Underbart :))))

2007-02-18 @ 22:51:48
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Lärarinnan

Eh, ang skorna tänker jag avvakta ytterligare prissänkning... Is i magen vad det ja.

2007-02-19 @ 13:01:10
Postat av: Mia

Lärarinnan: Jag vill följa med till din "hemliga" skoaffär!

2007-02-19 @ 20:24:04
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Sara

dessa It-väskor... vet inte vad jag tycker om dem.. vill ha en klassisk väska.. men vet inte vilket märke.. ngt förslag?

2007-02-20 @ 12:04:37
URL: http://dajsy.blogg.se
Postat av: Mia

Sara: Jag är inte för själva begreppet it-väska, en aningens fånigt enligt min mening... Men självklart påverkas de flesta (inklusive mig själv) av mode och trender. För mig är faktiskt märken inte så viktigt, handlar mer om att jag snöat in mig på vissa väskor... Men jag gillar klasiska väskor från Gucci, Dior, Chanel, Botkier, Mulberry, chloé, LV, Luella mfl...

2007-02-20 @ 12:55:46
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0