Fönsterbelysning

Varje år när julpyntet monterats ned har jag saknat ljuset från adventsstjärnorna i fönstren och tänkt sätta upp fönsterlampor. Varje år har jag letat pendelarmatur men alla som jag spanat in har jag dock upplevt som väldigt omoderna á la gammel-gammel-farmors style.
Detta år fastnade jag för E27:an, snålade på slutpriset och köpte en kopia på C O och tycker att det ser helt OK ut faktiskt, så pass att det är tveksamt om adventsstjärnorna i vardagsrummet får komma upp nästa jul...

Kommentarer
Postat av: Biibii

Snyggt!! Å vad trevligt att läsa nya inlägg!!

2012-02-11 @ 15:35:27
Postat av: mia

Biibii: Puss bejb

2012-02-11 @ 21:26:09
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0