Så här gör jag


Jag tänder trehundratusen ljus, lagar godaste maten, äter den där stinkande osten du älskar/älskade, jag köper blommor och lade stor vikt vid att få det att se rätt ut, Ranunkel och en annan rosa bladväxt. Minnena från åren och stunderna tillsammans med dig blixtrar i mitt inre, varje minut, varje sekund.

Jag kramar mitt barn, omfamnar min man, tänker på hur mycket jag älskar min familj och mina vänner. Jag gråter alldeles för mycket och tänker att jag inte hanterar detta vidare bra, jag tänker på dina fina barn. Inga ord kan trösta, inga förklaringar kan ge ro. När inget hopp finns, när miraklet inte kommer ja då finns det inget kvar, bara väntan på samtalet om att allt är över.







Kommentarer
Postat av: Lotta

Inte för att det gör någon skillnad men vill ändå ge dig en stor KRAM!

2011-02-18 @ 01:36:31
Postat av: Milla

Jobbigt jobbigt jobbigt när något hemskt händer de man älskar - och man inte kan göra ett skvatt åt det hur man än önskar... Kram kram till dig!

2011-02-18 @ 08:59:12
Postat av: Lärarinnan

Det är så sorgligt. Håll varandra nära. Jag tänker på er och närstående.

2011-02-18 @ 10:36:03
Postat av: mia

Lotta: Jomen det gör skillnad på så vis att det värmer, tack för kramen.



Milla: Ja otroligt sorgligt.



Lärarinnan: Kram min vän.

2011-02-18 @ 10:58:09
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Carina

Ryser och mår så dåligt då jag läser detta!

Att förlora en vän gör så ofattbart ont! Sänder en kram och tänker på dig och det jobbiga du går igenom just nu. Kramarom

2011-02-18 @ 12:23:54
Postat av: sweetmama

Du skriver med en inlevelse så jag förstår ju att något har hänt. Något sorgligt. Skickar en värmande kram och jag tror du hanterar det på ett sätt som är bra för dig.

KRAM

2011-02-18 @ 13:32:45
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: stjärnanTärnan

STOR KRAM!! Tänker på dig!

2011-02-18 @ 15:59:27
Postat av: Catrin

Blir väldigt berörd av det du skriver, väldigt fina ord som tillsammans blir så sorgliga.

Tänker på er. Stor styrkekram till er alla!

2011-02-18 @ 18:41:17
URL: http://vardagstrall.wordpress.com/
Postat av: mia

Alla fina: Tack för era goa kommentarer, det värmer.

2011-02-19 @ 20:58:50
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Juliusanastasia

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-08-05 @ 08:58:13
URL: http://juliusanastasia.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0