På kryss med tjejerna


Helgens kryssning var sanslöst trevligt, väninnorna alldeles underbara.
Jag åt som vanligt lite för mycket av buffen, lärarinnan strålade hela natten lång, S.T, tja hon kom himla bra överrens med dansbandsfolket även om hon inte heller tackade ja till dans.
Å skorna, mina nya de satt på tassarna i tretton hela timmar och inte ett skavsår och inga ömma delar på foten, superskor helt enkelt.
En lyckad kväll, men nästa gång ska vi nog försöka sova en lite längre stund i hytten, jag var i alla fall inte så lite sliten dagen efter även om bad och sol hjälpte en aning att komma på fötter igen.

Nu vardag igen, och även om vi hade det toppen så var det så ljuvligt att komma hem igen, jag är en hemmanörd helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men vad härligt att ni hade roligt. Visst är det skönt att komma bort ibland och göra lite saker på egen hand, lite kvalitetstid så där ibland. Men nog är det skönt att vara hemma i lugnets vrå. Kram min goa vän!

2010-09-07 @ 22:25:14
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Hej vännen! Jag vet inte exakt hur det kommer att se ut för mig framöver. Jag väntar fortfarande på besked om tjänsten som lagts på is på grund av uppsägningar i kommunen..så i dagsläget vet jag inte så mycket. När har ni planerat att åka upp? Kram

2010-09-07 @ 23:47:34
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: mia

Elisabeth: Hemma är bäst och planerna om norrlandstripp är bara lösa än så länge, hör av mig när vi bestämt. Kram

2010-09-09 @ 16:31:06
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0