Fina kuddar


Letade rätt på mina gamla joggingskor och vindjackan (som blivit rätt så tight) igår och begav mig ut på en runda på isigt underlag. Det gick om än så sakta och jisses vilken träningsvärk jag har idag. Bara mitt gamla skrotknä håller nu så ska joggingrundorna bli en vana igen.

Nu ut i solen, handla lite till kvällsmaten och besöka sonens sjukgymnast. Ikväll struntar jag i Let´s Dance, favoriterna har rykt och jag har tappat intresset helt enkelt. Men de svartvita kuddarna från HM är fina, rätt så sugen på att slå till.
Ha fína Fredagen.
Bild: HM
 

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Det är ofta du som inspirerar mig till att börja promenera igen. Modigt att ge sig iväg bland isiga gator!



Fina kuddar, men jag hade valt de rosa...

2010-03-12 @ 17:21:12
Postat av: sweetmama

Modigt att ut och springa på isiga gator. Själv har jag försökt få igång mina promenader igen. Men det är ju snudd intill omöjligt att ta sig fram. Isigt eller stor pölar.

2010-03-13 @ 10:13:22
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0