Morberg


Köpte Per Morbergs kokbok på rea och testade hans nötkaka här om dagen, supergod och enkel. Sonen gjorde en egen i lilla barnformen från IKEA.
Det är en hel del långkok i Morbergs bok men hans texter/reflektioner om lite av varje gillar jag verkligen. Hade tänkt ge bort boken till min mamma (vi gillar samma gubbs hon och jag) men tror att jag behåller den själv istället, mest av allt önskar hon sig en illgrön matta till vardagsrummet men jag har lite svårt att släpa med den på flyget bara .

Kommentarer
Postat av: Catrin

Riktigt så billigt som du köpte den för kom jag inte över den, beställde från adlibris för 129 kr tror jag. Överkomligt eftersom jag "slapp" springa och leta efter den. :)

Kram

2010-03-04 @ 22:39:53
URL: http://vardagstrall.wordpress.com/
Postat av: Cecilia, Kär-Smycken!

Vilken härlig blogg du har!



Sköt om dig och ha en härlig kväll!

2010-03-04 @ 23:21:45
URL: http://karsmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0