Porriga skor


God mat idag, rotfruktsgratäng och fläskfilé som marinerats i vin mm. Champagnefärgade rosor visste man inte vad det var här i "förorten" men blomsterhandlarna (5 st blev visst inblandade) skickade med mannen rätt färg i alla fall och passade samtidigt på att dela med ett par röda.
"Man kan blanda"
Jodå visst kan man det. 
Själv ser jag mest ut som Pippi Långstrump idag samtidigt som jag försöker sälja mig själv för att få de porriga skorna av maken. Han tycker att det jag säger låter aningens promiskuöst, helt OK för mig, jag fortsätter, alla vinner. Jag vill verkligen ha dem, får se om jag lyckas...

Vi har en bra Fredag här, ni då?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jo du... de där dojjorna går inte av för hackor...

2010-06-18 @ 20:21:29
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: mia

Åsa: Näe verkligen inte, superfina för en shoe lover.

Ha det underbart bloggkompis.

2010-06-18 @ 23:43:52
URL: http:// ja men det är ju min blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0