Som jag har letat


Bra, fina väskor kan man (i alla fall jag) inte få för många av, men jag har verkligen saknat en stor praktisk väska med lång axelrem så att båda händerna är fria. Minns inte hur länge jag suktat efter väskan på bild, den har varit slut så länge.
Men så hittade jag till formodesign och möttes av en fantastiskt service, en enda i svart fanns kvar och nu är den på väg hem till mig.
Det finns fler kvar i andra färger, den bruna är också superfin.

Bild: Väskan kommer från Ceannis och går med fördel att köpa (dock inte i svart) från trevliga webbshoppen formodesign.

Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa



Hoppsan vilken nsygging :)



Kanon köp .



Ha det finast .



Kram

2010-04-29 @ 20:18:29
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mia

vrp: Japp den är superduper, ha det gott.

2010-04-30 @ 13:48:42
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0