Expertfrukost


Morgonens frukost på Expert var verkligen en trevlig start på dagen, det pratades om bildredigering, nya Expertbloggen, där vi vanliga fotoamatörer enkelt kan ställa frågor och så nya "bloggkameran" som faktiskt verkar kul, perfekt för egobilder/dagens outfit med display även på framsidan samt enklare redigering direkt på kameran.
Förutom frukost fick vi även med oss en goodiebag med diverse trevligheter, bla presentkort och en plattång som jag hoppas funkar på mitt hår (har inte lyckats hitta en enda som lyckas platta eller forma mitt hår). Tackar Expert för denna trevliga morgon.

Efteråt hängde jag på Delinda, Kajsa & Hannah, mera kaffe och lite surr...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0