Välkommen in i vardagsrummet...

Jag har bjudit in mig till favoritsvägerskan till påsk och lovat bjuda in henne till vårt vardagsrum, ni andra får följa med en sväng in i TV-rummet ni också...

Tapet från Midbec "Extravagance", Gardinlängder från Jotex, "Bestå" TV-bänk från IKEA, billig ryamatta även den från samma varuhus och så ett kistbord (vill ha ett ljust bord nu men det får vänta) och så arvegodset i form av kristallkrona i taket.

TV-bänken är tre stycken hyllor och plats för kablar fick man snickra till själv, vi valde högblanka luckor och lådor i mitten.

Och så rummet från andra hållet, mera från IKEA, ramar med familj och minnen i och en spegel. Och så gamla skåpet från Indiska.

Och så gardinerna som kom upp till slut med hjälp från bästa Mr Silver som hade en hel gömma med de krokar jag var ute efter. Har lånat dem och det blir väl problem när dem ska tillbaka men det löser vi framöver:)
Jag gillar att guldränderna inte syns på dagen och att de framträder när det börjar mörkna, jag har två längder på varje sida och sydde om dem eftersom det ursprungligen var öljetter upptill.

Så där ja, det var det hela, nu ska vi ut en sväng.
Ha det gosegott...

Kommentarer
Postat av: biibii

Men gud så fint ni har fått det! Kan du komma hem till oss och inreda med??

2009-03-14 @ 13:20:08
URL: http://bumblebeezz.blogg.se/
Postat av: Mira

JÄTTESNYGGT!

Bra jobbat där, goaste Mia!



Bästa dagen till dig och de dina!

2009-03-14 @ 15:11:17
URL: http://mirizen.blogg.se/
Postat av: Lärarinnan

Vad fint ni har det. Jag gillar gardinerna jättemycket, de ser ut att släppa in en hel del ljus även fast de inte är vita!



Hoppas det löser sig till det bästa med det andra som strular. Kramar på er...

2009-03-14 @ 16:28:51
Postat av: Cin

Så fint och mysigt ni har det. Gillar verkligen tapeten! Skönt att gardinupphängningen löste sig. :)



Kram Cin.

2009-03-15 @ 21:37:15
URL: http://cintankar.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Men soffan då?

Vad är det för soffa?

Gillar den jättemycket!

Vill ha en typ så´n, stram skinnsoffa, gärna i "svartbrun".

Vilken bra smak du har föresten.



Kram

2009-03-16 @ 18:43:51
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0