Helgen är inte slut ännu

Sko
Helgen har varit toppen, igår spanade jag lite slött på melodifestivalen och tyckte mest att det var en tjatig upprepning av alla låtarna, blir väl bättre nästa helg. Men än är helgen inte riktigt slut, egentligen är vi bortbjudna på midddag ikväll men var tvungen att avboka eftersom självaste plastsvärmor kommer hela vägen från norr och nu ska hon besöka oss för första gången, himla trevligt.

Bild: Jag gillar också dessa billiga skor, söta som socker och de rosa skulle sitta fint i sommar, men så var det detta med plast på tassarna...

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

nja... det var inga skor för min... för nycket volanger för min smak. Dessutom har jag egna volanger i midjan, så det blir väl lite mycket! ;)

2009-03-08 @ 15:20:15
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Lärarinnan

Plastsvärmor?

2009-03-08 @ 16:04:32
Postat av: Anonym

Åsa.S: Rackarns då får du inte låna dom:) ha de gott.



Lärarinnan: Japp, mannens bröders pappas blivande fru. Å jag har mailat dig min vän...

2009-03-08 @ 22:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0