Hemmakontoret

Jojo skulle fixa ordning alla papper som ligger i högar i "hemmakontoret" samt gästrummet, inte mycket har blivit gjort men jag har i alla fall shoppat fler "Kasset" mappar från IKEA så att det kan rensas i röran. Ikea har uppdaterat dem och numera är det bara att vika ihop dem, de är lite snyggare och små etikettlappar får man på köpet för 35:- (2 st), himla bra pris.

Så ser de ut ja, men jag har inte kommit mycket längre, har hellre suttit här...

ätit middag med familjen, tänt ljus, spanat på regnet och solen som inte riktigt kunnat komma överens idag. nu spanar jag med ett halvt öga på Möt Joe Black på trean.

I morgon börjar sonens lekis och jag har¨lite annat på gång, tror det kommer att dröja några dagar innan det blir ordning på papper och annat, men vad gör väl det...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kasett är jättebra mappar. och snygga! Jag köpte själv ett gäng häromsistens i hopp om att skapa ordning i dataskåpet... Och jo, liiite bättre ordning blev det väl.

2009-08-19 @ 20:32:06
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0