ok jag får ge mig

125198-850
Nu är hösten här och jag som kämpat för att bibehålla sommaren får ge mig. Enda enledningen till att jag kämpat är för att så många tjatat om hösten sedan mitten på sommaren. Men nu är det september och jag som gillar hösten välkomnar den.
Jag ska mysa med tända ljus, läsa alla böcker jag inte hunnit med och försöka att inte oroa mig för alla eländes förkylningar som hösten drar med sig. Jag ska fortsätta med mitt joggande och ta tag i diverse som känts jobbigt under sommaren men som nu känns helt OK eftersom jag gillar att höstplanera.

Jag ska sortera, rensa och planera inför kommande flytt. Jag ska smurfa runt och jaga den perfekta soffan, kökslampan och lusläsa tillvalskatalogen till bostadrätten. Inredning och form kommer att ligga mig varmt om hjärtat denna höst. Efter att ha fått andas frisk luft i norra Sverige, fått byta miljö och träffat dem som verkligen älskar och tror på oss har jag fått mer kraft, mer energi och jag tror att allt kommer att bli bättre.

Bra va:)

Bild: På min katt som börjar likna sig själv igen...


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Låter som en bra planering inför hösten, bra att sätta det på pränt sådär :)
Underbart vacker kisse ni har, vilken ras är det?
Kramen
Ps. Du har mail.

2007-09-02 @ 11:05:53
URL: http://veronna.blogg.se/
Postat av: mia dh

Rebecka: OK ska spana in mailen:)

2007-09-02 @ 14:52:00
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0