lite för poppis

Vilka galna barn som bor här i krokarna, igår 20.30 plingade det på dörren...
-Hej är katten hemma?
Frågar en nioåring med sina tjejkompisar hängandes i trappen. Jag kände mig som en riktigt urtrist vuxen som meddelade att han visst var hemma men att sonen ligger och sover och att man inte får plinga på dörren och leka med katten den tiden hemma hos oss.
Alltså idag lär man väl sina kids att man inte bjuder in sig själv till helt okända vuxna.
Hmmm, knasigt i alla fall...

Inatt har jag sovit riktigt uselt, vänt och vridit på mig så pass att det känns som om jag inte sovit någonting alls. Har haft så konstiga psykodrömmar och trots morgontröttheten så var jag riktigt glad att jag vaknade och fick komma tillbaka till verkligheten.

Å jag måste köpa boxen, gissa vad jag hängde uppe och tittade på...

Kommentarer
Postat av: mezzie

Du är inte ensam om det ;-)
Trots att ögonen gick i kors!
Ha en fin dag!

2007-05-10 @ 08:27:03
URL: http://mezziesplace.blogg.se
Postat av: Linda

Visst är det knasigt?! När våra katter var ungar ringde barnen på dörren nästan varje dag, och vilka tider som helst. Men jag släppte inte in dem, hemsk som jag är ;)

2007-05-10 @ 09:13:58
URL: http://lindasplace.blogsome.com
Postat av: mia dh

mezie: Detsamma :)

Linda: Nä jag är lika hemsk jag och släpper inte in barnen...

2007-05-10 @ 10:39:37
URL: http://desperatahemamfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0