Lista

En lista som jag snodde av Samira.....

Vad heter du: Mia... Maria om du är sur på mig. MiaMaria funkar det med
Var bor du: Stockholm
Trivs du där: både och
Brukar du läsa horoskop: i princip aldrig
Festar du mycket: alldeles för sällan
Sprit, cider, vin eller öl: vin och öl, cider ibland (i den ordningen)
Brukar du bli för full: nope, men champange kan dock vara farligt
Äger du ett busskort: neeej
Vad åt du till frukost: alltid kaffe å macka
Har du haft sex idag: Nej, klockan är ju 7 på morgonen
Nästa mål i ditt liv: oj oj oj massor men att klara mig igenom 35 årsdagen är ett av dom
Hur svarar du i mobilen: "Jaaaaa det är Mia" (avskyr det men kan av gammal vana inte låta bli)
Antal timmar sömn inatt: som alltid alldeles för få
Sov du ensam: nej tack och lov
Din hobby: oj pandurokatalogen! Nej har faktiskt ingen uttalad hobby men grejar med lite av varje
Vad är det för veckodag?: Tisdag tror jag
Vad åt du senast: frulle
Vem fick du sms av senast: mannen
Vem ringde dig senast: mannen
Godaste ölen du druckit: altid den första ute på krogen
Vilka hårfärger har du haft: de mesta förutom grönt, blont, grått, blått, illrött och rosa
Vad såg du senast på TV: Nyhetsmorgon
Vad läser du för bok just nu: "Ska vi slå vad" och "Svensk socialpolitik"
Längd: 168,5 om jag inte krymt på längden
Skostorlek: 38
Hårfärg: min egen (mörkbrun) med ljusare slingor i
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jadå visst gör jag det
Vilken parfym använder du: Gucci envy me 2
Vilka skor använder du: varma utomhus och pumps när jag städar (näe det sista var ljug)
Dagens klädsel: Oooooh en dagens outfit!!! alldeles för oglammit för att ens nämna (jag viskar... en herrpyjamas)

Kommentarer
Postat av: Crazypill

Champange är livsfarligt!! Men ack så lättdrucket...

2007-02-13 @ 09:29:59
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Maria

Hihi, vi är precis lika långa :D ( tror jag iaf )

2007-02-13 @ 10:39:09
URL: http://maria.blogg.se
Postat av: Mia

Crazypill: Yes och försvinnande gott

Maria: Se där :)

2007-02-13 @ 12:11:48
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0