rå lunch

image1159
En underbart fin dag igen, när det är sol och ljuvligt ute passar vi så klart på att vara utomhus medans det är ljust.
Jag åt en "handlagad" (vad annars månne?) ICA-sushi till lunch, inte lika gott som från restaurang men OK ändå och laxen är godast.
Nu tar vi det lugnt en stund sedan är det dags för lite bakning och städning, ett hem blir inte städat av sig självt, någon måste ta tag i det och idag verkar stöket ropa på mig, bara på mig.

Ni då? Vad gör ni? Lediga, jobbar, julfixar?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vi har en lugn dag, lugnet innan stormen... I morgon startar julen för vår del - då firar vi hemma hon min mamma (hon och hennes sambo åker sen till Gotland över jul). Hoppas att du får en fortsatt trevlig dag! :-)

2007-12-20 @ 14:04:30
URL: http://www.cissistankar.blogg.se
Postat av: Gerda

Mums...sushi, vilken sort spelar mindre roll.
I love it!!
Vi ska bli mindre sjuka så vi kan flyga till Umé..på jul! Jag håller tummarna för att vi fixar det mha lite penicillin....:D
Ha en toppen kväll!!

2007-12-20 @ 15:57:21
URL: http://gerdas.blogg.se
Postat av: mia dh

Cissi: Ha det toppenfint över julen, härligt att det startar redan i morrn.

Gerda: Å krya på er. Då kanske vi stöter på varandra i hemstaden (verkar i nuläget som om också vi kommer iväg), lova att hojta om du ser mig "på stan". Ha en toppenkväll du med

2007-12-20 @ 16:33:16
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0