gokaffe


Godmorgon alla morgonpigga, jag är dålig på att köpa riktigt fint kaffe men har tur och får då och då riktigt fint kaffe av min lillebror som kommit att bli en finsmakare vad gäller nymalda kaffebönor. Denna gång har jag berikats med ett kaffe som jag inte ens försöker mig på att uttala men det smakar lite svartvinbär, jättegott var det i alla fall.

Denna dag fortsätter fixandet här hemma, tydligen måste det bli totalt kaos och oordning för att få ordning på prylarna.
-Men oj vad stökigt vi har det i vardagsrummet, påpekade treåringen denna morgon.
Så är det men idag ska det bli ordning och det ser ut att bli en fin dag ute idag.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas att du får en fin söndag och att oordning blir till ordning!
Ha det gott

2007-12-30 @ 09:50:24
URL: http://www.reflektioner.org
Postat av: Nina

Det är ju så lyxigt med nymalda bönor!

2007-12-30 @ 16:51:54
URL: http://anina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0