slutat

image750
Det har gått bra för den här personen som jag talade om som slutade med den här lasten som ingen tycker om. En hel vecka, jag är stolt och glad. Alla morötter för att sluta är ju bra men denna verkar verkligen fungera och jag lovar att jag inte går och hoppas felsteg för att jag då ska kunna shoppa något sanslöst dyrt och onödigt.

Helgens partyprinsessa var trött igår, åt en hel del skräp och idag har hon träningsvärk lite överallt efter att ha dansat hela fredagsnatten. Så det kan bli...

Bild: Eget foto

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller tummarna för att det fortsätter att gå bra! Jag har själv en person hemma som älskar sina filterbeklädda polare. Har försökt sluta några gånger men han har alltid trillat dit igen...

2007-08-05 @ 08:00:17
URL: http://wagen.blogg.se
Postat av: mia dh

Jenny: Jag tror det kommer att funka men snart är det semester så då blir det nog jobbigare. Men det ska gå:)

2007-08-05 @ 21:17:23
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0