freeeeeeeeeeeeedag

Blogg har något slags driftstopp så jag lär väl inte vara ensam om att det trubblar på bloggen. Hade lite bilder som jag ville få med idag men det får bli en annan...

Jag har shoppat nya fräscha blommor inför helgen, varit ute i det vackra vädret, ätit en rätt så ok ICA-suchi. Ikväll ska det firas att mannen varit så cool under alla intervjugrillningar och av flera hundra sökande lyckades "roffa" åt sig drömjobbet. Bravo mannen du är kung just nu...

Och så ska det förberedas en lättlagad, snabb och supergo laxmiddag, bjuder på recept senare för den som gillar det. Är i alla fall sådant krubb som kan stå i kylen tills det är dags att slänga in det i ugnen. Perfekt en dag som denna då jag måste kolla på brills som kommit till optikern...

Det var en liten lägesrapport...

Ha en toppenfredag alla goa och jag som är nyfiken undrar så klart vad ni ska hitta på??? Ni kanske drar täcket över huvudet denna olycksfredag?


Kommentarer
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Nej då inget täcke över huvet idag;-) Underbart väder o fredag, det gillar jag!
Ha det bäst!

Och du, blogger finns alltid om du blir för trött på blogg.se och allt strul. Numera på svenska t o m;-)
Kram

2007-04-13 @ 14:20:00
URL: http://absolutguldkant.blogspot.com/
Postat av: hannahsthlm

Ohhh..hälsa duktiga mannen och gratta .-)!
Trevlig helg!!

2007-04-13 @ 21:39:23
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: mia dh

Mie: Hmmmmm mja jag står nog ut ett tag till :)Kram

hannahsthlm: Han hälsar tillbaka och tackar. Kram

2007-04-13 @ 23:53:59
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0