Första gnället i detta forum

Näe vilken oglamorös skitdag detta varit,
Jag ska se en kort stund på TV, uppdatering1:  dricka en hink med citronvatten, sedan dra mitt täcke långt över huvudet, & 
somna direkt.
Jag ska drömma att jag är på någon lyxsemesterort och dricker hinkar med champange, eller va fan sprit i fina glas med någon trevlig smak på duger banne mig det också. (trött och bakis existerar inte i min dröm) Jag ska shoppa och någon annan ska få bära allt,  alla ska vara äckligt trevliga och tycka att jag är den mest sympatiska de någonsin mött...Uppdatering 2:Soool & värme i massor också.
När jag sedan vaknar i morgon så kommer denna måndag icke att existera mer. Va? Vilket datum? 13/11 näe? det känner jag inte till...Nåt annat?

Jag avskyr gnäll och tjat i alla former... Idag har jag inte fått göra annat än att gnälla och tjata så gissa hur förtjusande jag känner mig nu.
Men i morgon är en annan dag.
Och hoppas alla ni haft det bättre än jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0