länktåget!!!

Att vara någons bloggfavorit är inget dåligt betyg och jag blev så glad att Modesty Mia lade till mig i detta länktåg som jag sett både här och där... En salig blandning av bloggar följer jag dagligen och jag delar med mig av mina tre favoriter...

Copy
1. Klistra in texten i ett nytt blogginlägg. Precis innan den kopierade texten skriver du ett kort stycke där berättar om listan och länkar till den bloggaren som lade till dig på listan. Det här är viktigt eftersom det därmed inte skapas duplicerade inlägg. Eftersom någon också lade till dig på listan torde det inte var för mycket begärt att bjuda på en extra inlänk till den personen.
2. Ta listan under Mina tre tillägg från bloggen som lade till dig och lägg till dem under rubriken Originallistan. Känn dig fri att ändra länktexten till din egen blogg för att få varierade nyckelord i dina kommande inlänkar.
3. Lägg själv till max tre bloggar under Mina tre tillägg.
4. Kontakta de som du har lagt till och be dem göra samma sak.

Mina tre tillägg

husfrun: Ny blogg, nytt hus, samma goa härliga tjej och det ska bli underbart att få följa hennes resa genom husrenovering ända från början
Tinaahlin: En tjej som de flesta av oss känner igen från olika musikaliska sammanhang, vars utstrålning även sprids via bloggen
maria: Mycket mode, mycket begåvad och diverse gott och blandat

Orginallistan
Anledningen till varför jag tagit bort denna lista finner du här.

Stop Copy!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej, åh vad du är gullig. TACK!! Hur i hela friden ska jag fixa att göra ett sånt här tåg. Jag är totalt oteknisk...Gulp. Men ok ska försöka att sätta mig in i det.
Kram Tina

2007-04-12 @ 17:26:37
Postat av: Mira

Gode värld vilken ära!!! Tack för den. Du har förgyllt min dag.
Har nu lyckats (?) göra min egen!

Kram och tack, kära du.

2007-04-12 @ 18:03:17
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: Anna

hejhej, nu är jag hemma igen efter den trevliga resan!

kram på dig!

2007-04-12 @ 20:47:23
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Maria

Vad snäll du är, jag säger som Mira, vilken ära :) Jag ska ta itu med min egen lista i eftermiddag. Kram och trevlig helg :)

2007-04-13 @ 11:48:15
URL: http://maria.blogg.se
Postat av: mia dh

Maria: Ha en trevlig helg du med...

2007-04-13 @ 13:27:02
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0