jag är inte den som är den

Efter att ha följt diverse diskussioner om länktåget och dessutom skrivit ett smått tjurigt eget inlägg så erkänner jag att jag ger mig. Jag tar bort tåget! Inte för att jag känner mig särdeles rädd att portas från Google utan mest för att jag sett att jag på olika portaler länkar till sidor som jag inte alls har någon koll på och kan ansvara för. Den enda blogg som jag har som stående länk till här på bloggen är svägerskans som är en alldeles underbar människa. Utöver det så länkar jag i mina inlägg ofta och gärna till diverse sidor och bloggar som jag finner roande eller intressanta.

Så var det med det, jag är inte den som är den utan kan även erkänna när jag har lite fel...

Ha det gott idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0