Hallå där

Livet rullar på i rasande fart, den minsta i familjen är tydligen lik mig enligt min egen mor som inte kunde vänta till jul med ett besök utan kikade förbi från Norrland en sväng. Hon har åkt iväg hem igen och  vi bjöd henne på en förkylning från avgrundens djup, en present att ta med hem. Jag och den lilla har peppar klarat oss men sonen har varit hemmavid i snart två veckor, lunginflammation, inget vidare.
 
Och så har vi vinter i huvudstaden, kallt, snö och en hel del olyckor längs vägarna... Nu snöar det mera, vi passar väl på att tända lite ljus och mysa in oss i vanlig ordning, ha de.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men hugaligen!Kram till er fina. Jag hoppas att storebror blir frisk snarast.

2012-12-05 @ 00:11:25
Postat av: mia

Elisabeth: Tack han är på bättringsvägen, kram.

2012-12-06 @ 11:02:47
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0