God Jul och allt det där

Hoppas att ni har haft en fin Jul, det har vi och finaste julklappen är så klart lillasyster under granen. Jag är så extremt lycklig just nu, är så stolt över min fina barn och njuter av ledigheten tillsammans med familjen.
 
Julgranen är fin men redan på juldagen vill jag slänga ut den, vi väntar till efter nyår i alla fall...
Och även detta år har jag Ernst i granen, ett tag till sedan ses vi nästa jul igen.
Och vem skymtades nere på gården...
Jo men tomten och vi fortsätter att tro att det var den riktiga även 2012...

Kommentarer
Postat av: liv

Så fine barn du har, og så stor din sønn har blitt! Godt nytt år...:)

2013-01-01 @ 20:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0