Vad har jag gjort?

Efter många diskussioner fram och tillbaka kom vi fram till att ingen i denna familj ville ta ställning och välja ut vilka barn som skulle få komma och inte till sonens födelsedagskalas. Så det blir alla helt enkelt, hela klassen, galet många ungar...

Inte vidare enkelt om nu alla väljer att komma,
vi får se, jag hoppas på en si så där 5-10 stycken.
Och nu har du mycket att fixa med min bästa make. Jag bakar, förbereder och du håller rätt på ungarna nästa Söndag, bra va...

Kommentarer
Postat av: Linda

Wow.. det blir ett kalas som heter duga. Även om jag antar att NÅGON är uppbokad på annat, men rätt många lär du väl få att utfodra/underhålla.



Lycka till.

2010-10-05 @ 18:46:27
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Lärarinnan

OMG!!! Hur tänkte du/ni nu? Flertalet, närmare alla kommer att tacka ja. Be prepared...

2010-10-05 @ 20:09:54
Postat av: mia

Linda: Tror flertalet är uppbokade.



Lärarinnan: Jag vet inte hur vi tänkte men jag tror inte alls att alla kommer. Allt kommer att gå bra, kaos i 2 timmar sedan är det över, å så har vi ju dig, lärarinna å allt, perfekt;)

2010-10-05 @ 20:41:57
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Milla

Åh wow, barnkalas.... Jag minns när vi hade ett av våra första med en drös barn. Jag har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv som efter de timmarna, jag och mannen låg helt utslagna i varsin soffa hela kvällen , haha vi var nog mest nervösa av alla! Nu är vi mer nervösa att samma unge ska dricka för mycket vin ute på krogen. Konstigt!

Kram Milla

2010-10-06 @ 10:59:35
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: Lärarinnan

Lärarinnan tar inte hand om andras barn på sin fritid, du vet...



Ska ni vara hemma hos er eller i lokalen?

2010-10-06 @ 20:48:53
Postat av: mia

Milla. kram kram.



Lärarinnan: Lokalen

2010-10-07 @ 13:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0