Fredagsfeeling, hallå???

Nu ska jag strax skala typ 300 små räkor och försöker krampaktigt få fram den här härliga Fredagsfeelingen som alltid brukar infinna sig denna dag, går si sådär, känner mig trött, tråkig och min förbenade axel slutar aldrig göra ont...

Ja men så där ja, var det så enkelt, lite gnäll så gick det över? Jo men jag tror det.
Ikväll blir det bilder i massor, några delar jag nog med mig av här så klart och titta vad jag har missat, mysmumsiga Hollywood Maria bloggar, toppen. 

Ha fina kvällen, vad görs?

Kommentarer
Postat av: sweetmama

Här ska också skalas räkor ikväll. Hoppas du får lite fredagskänsla till slut.



Marias blogg har jag också hittat och några till har jag märkt ;o)

Ha en fin kväll

2010-04-23 @ 17:46:47
URL: http://sweetmama
Postat av: Malin

Hoppas du fått in fredasfeelingen nu:) Gud vad kul att du hittat åt Marias blogg! Hon är ju bara för härlig:D Där får man nog titta in titt som tätt.

Ha en fortsatt trevlig kväll, och helg!:)

2010-04-23 @ 18:35:08
URL: http://hemmaro.blogspot.com/
Postat av: Stjärnantärnan

Hoppas ni haft en mysig kväll! Ser framemot lite bilder med den fina kameran. Själv försöker jag ta hand om en nyrakad men MYCKET ledsen och deprimerad katt. Hade hellre haft henne tovig och sitt gamla mysiga jag =(..hoppas hon blir sig själv snart igen.

2010-04-23 @ 21:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0