Den åttonde April



Dagens...

Tid: Har smugit sig förbi försvinnande snabbt.
Information: De flesta vi mött har av sonen informerats att det idag är min födelsedag.
Tack: till goaste svägerskan för paketet, gillar doften Moringa.
Väder: Mest sol
Inköp: Skjortklänning från HM, billigt tillsammans med rabatt och bonuscheckar.
Humör: OK och jag känner mig inte alls gammal även om det är ett faktum.
Nördigaste: Att stå framför en spegel och fota sig själv (men det bjuder jag på).
Betyg: Mittemellan och jag håller med sonen gällande nya klänningen.
Strax dax: Att skala räkor.
Borde ha gjort: Äh, tar tag i det i morrn.
Längtan: Efter mannen faktiskt, som dessutom jobbar sent idag.
Nej då: Jag har inte promenerat i ballerinas ute men jag går in dom inomhus och längtar tills det blir dags för barfotaväder.
Utdelning: Kramar till er alla


Kommentarer
Postat av: Catrin

Åh, grattis på födelsedagen!!! Hoppas du haft en skön dag och att mannen din snart kommer hem (om han inte redan är hemma).

Kramkram

2010-04-08 @ 18:26:46
URL: http://vardagstrall.wordpress.com/
Postat av: Åsa

Grattis på födelsedagen!! Hoppas den har varit alldeles underbar!

2010-04-08 @ 22:07:06
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: mia

Catrin: Tackar och mannen var inte hemma vid "inläggstid":)



Åsa: Tackar, en lugn och trevlig sådan.

2010-04-09 @ 17:15:59
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0