Ignorera mera


Idag är det en fixardag,hade tänkt göra höst på balkongen men får allt vänta lite till, sommarblommorna vill inte alls ge upp.
Och tänk vad olika det kan vara, Anna Anka planterar 100-tals rosor (i gårdagens Hollywoodfruar) medans jag engagerar mig i mina fyra blomlådor, men helt ärligt så vill jag då inte byta, fy vilket tråkigt liv människan verkar leva. Är det någon som sett serien och önskar att de hade det som hon? 

Idag är jag på bättre humör, ignorera mera är mitt nya motto, jag har lätt för att bli provocerad om jag blir bemött på så vis som jag inte tycker att jag förtjänar, går igång och blir alldeles slut. Jag som trodde att jag blivit bra på att välja mina fighter får helt enkelt tagga ned lite till.

Nog om detta, vill önska er en lovely Tisdag...

Bild: På två av mina balkonglådor denna morgon.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Svar: Hahahahahaha! Klockan är snart 11.30, och jag har trott det är onsdag hela dagen! tur jag vet hur jag skall jobba i alla fall! Tack för påminnelsen!

2009-09-22 @ 11:23:01
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Petra

nix inte e jag avundsjuk på denna fula anka hehe hennes liv måste vara sjukt ensamt:(men fint hade du med dina blommor i alla fall kram.

2009-09-22 @ 12:47:00
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Milla

Jo jag ser serien och man är ju rätt fascinerad av detta liv, men framförallt Fru Ankas person. Är hon på riktigt liksom?? Och vilket liv... men säkerligen har många detliknande sådär -yta-yta-yta, priset för att ha det "bra" men som du säger, man engagerar sig i det som är på sin egna alldeles lagomnivå, och är glad för det! Jag funderar på att försöka leva lite glamour-fru-liv a´la Kvicksund nån dag för att testa :=) Hur man nu gör ...

Kram Milla

2009-09-22 @ 19:53:27
URL: http://millaflower.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0