Blondinbella kränger, jag köper...

Tokyo Jane Porcelain Bracelet i gruppen Accessoarer hos  (TJP-CRE-CREr)
Min man och jag, båda 30+, eller 40- om det nu känns bättre för dig, har precis shoppat på en internetbutik som inriktar sig på ungdomar, nice är vi ungdomar nu?
Nåja, favoritarmbanden i de färger jag ville ha var slut på Åhléns och Blondinbella (erkänner att jag kikar in där då och då för att hänga med) tipsade om att de fanns för ett juste pris på egna shoppingsighten, vi slog till, jag valde färg och mannen betalade och jag tackar honom för den presenten.

I bloggvärlden som flirtar rätt ordentligt med den verkliga har mycket negativt sagts om denna unga dam, själv tycker jag att det är fascinerande att hon som är så ung har så mycket på gång på en och samma gång. Själv vimsade jag bara runt när jag var i hennes ålder, en cool tjej som får pinsamt, onödigt mycket skräp från dem som är i min egen ålder, från dem som faktiskt borde kunna bete sig mer vuxet...

Kram alla...

Bild: Se länkarna ovan

Kommentarer
Postat av: Bim HD

åh, jag skulle vilja ha ett svart!!! Hm, men vem ska jag få att betala det då, hm... ... ...

Må så grankott...

2009-09-05 @ 23:28:57
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0