Monster

I morgon kommer jag inte att ha någon 4-åring kvar här hemma, liten fyller 5 år. Födelsedagen har det pratats om länge och denna kväll var det tusen frågor i ämnet.

"Men mamma kommer mitt ansikte att se likadant ut i morgon när jag vaknar?"


Söta gullunge, och så har vi bakat monsterbullar, var inte alls meningen att de skulle bli så enormt stora och att jag hade köpt snitsiga bullformar från Lagerhaus syns inte det minsta eftersom bullarna fläker över dem.

Men sjukt goda blev de och då är jag inte ens speciellt förtjust i kanelbullar.

Kvällens humörhöjare får helt klart bli doften av kanelbullar, jag bakar nästan aldrig bullar, kommer att bli ändring på det men nästa gång gör jag dem hälften så stora.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack för titten och kommentaren. Dina ¨åg inte så tokiga ut dom heller =)



Ha de gott!

2009-10-07 @ 09:46:56
URL: http://varthusbygge.blogg.se/
Postat av: BIIBII

Å jag blev sååå sugen på nybakta bullar nu!!! Smaskens!!

2009-10-07 @ 14:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0