Tjoho snö i backen

Jag som var laddad till tusen igår inför nystarten på veckan, blev fram mot kvällen klubbad som en säl. Ord har stor betydelse och bemödar man sig att skriva personlig information till en tredje person så får där inte finnas utrymme för utsvävande tolkningar. Man kan helt enkelt inte skriva ned en sak på ett papper och säga en annan. Så mycket om detta och det känns trots allt lite bättre idag, men bara lite...
 
Och titta ut, se vad som mötte mig denna morgon, här får jag verkligen igen för att jag gnällt om den bristande snön i Stockholm vintertid...

Kommentarer
Postat av: Theresia L. Marissa

Oj vad mkt snö ni har. Den vi fick här i Trollhättan i söndags smälte bort lika fort.



Desperata hemmafrun ska väl titta på desperate housewifes ikväll? Det ska jag i alla fall :-)



(Klickade hit mig via tjejblog)



Kram.

2009-03-10 @ 08:31:53
URL: http://theresia-marissa.se
Postat av: Anonym

Vilka ord? På vilket papper? Har jag missat nåt?

2009-03-10 @ 21:00:19
Postat av: mia dh

Lärarinnan: Ville jag meddela exakt det du frågar hade jag varit tydligare i inlägget. Är lite tufft nu bara, från två håll, meddelar dig gärna vad det handlar om men inte här. Kramis.

2009-03-10 @ 22:03:10
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0