Lilla mamma

Har sett på DH, mer TV lär det väl bli men nu passar jag på att fundera för mig själv, jag passar alltid på att sitta och klura och flura när jag är utan vuxet sällskap här hemma ("mannen är ute på uppdrag").
Mest tänker jag på min mamma som lurat mig en aning, hon har mörkat att den operation hon ska genomgå i morgon är rätt så avancerad. Jag har pratat med min morbror ikväll, han har tidigare gjort en likadan operation och uppdaterat mig rätt så ordentligt.
Suck på lilla mamma som inte vill besvära, tänk om hon bara kunde ta in att hon aldrig besvärar mig. Hade jag vetat det jag vet nu hade jag inte ens tvekat utan bokat den där biljetten uppåt bara för att stötta henne. Jaja, nu är det som det är och hon kommer att stanna på sjukhus i en vecka (mhmm det hade hon inte heller meddelat), därefter är det nästan påsk och då kommer vi ju alla fall...

Lilla mamma, den bästa, vi pratar i telefon nästan varje dag ibland flera gånger samma dag. Vi ser ibland på TV-program "tillsammans" telefonledes. Vi pratar mest bara strunt och nu retar jag mig på att jag missat detta viktiga.

Men nu ska jag duscha och därefter dofta som rosa socker.
I nuläget kan jag inget göra åt ovanstående men gissa om hennes teleon kommer att gå varm följande vecka, den kommer att ryka minst sagt och hennes mörkande av detta kommer jag att ta upp när hon är i toppform igen...

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men lill mamma då...aldrig vara till besvär eller klaga, hoppas allt går bra för henne. Då kommer både jag och hon ligga på operationsbordet i morgon. Hälsa henne lycka till! Ha det så gott nu i solen:) Kram

2009-03-25 @ 10:57:29
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Läste lite fel..ser ju nu att det är idag som lill mamsen opereras. Hälsa henne så gott när du pratar med henne. Kram

2009-03-25 @ 10:59:00
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: mia dh

Elisabeth: Det ska jag göra, hon är opererad och klar:)

2009-03-25 @ 20:09:53
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0