Alla (nästan) var där...

Shit vilken lyckad fest i Lördags, nästan alla som var bjudna kom och vi hade sååååååå trevligt på vårt firande av den tionde bröllopsdagen. Vi minglade, käkade snittar, skålade bubblande dryck, åt buffé och pannacotta, stressade och
svettades en aning. Vi förnyade våra löften, jag kastade om brudbuketten, sköt iväg strumpebandet, mannen sjöng sin låt och kvällen avslutades vid bokat bord på Eken med dans och massa surr.

Hoppas alla festdeltagare är lika nöjda över kvällen som jag är, trist är dock att jag helt glömde att fånga bilder med min egen kamera, inte mycket att göra åt men bilder på morgongåva och en av presenterna bjuder jag på i alla fall.

Morgongåva, tack mannen

Jag brukar inte visa upp presenter som jag får av mina vänner i detta forum men har man tjatat i ett år eller två om Soloskålen och underbaraste vännerna ger oss den, då blir man bara så himla glad, tusen tack. Tackar för alla presenter men tackar mest för alla godingar som förgyllde vår dag, så underbart.

Nu är det dags för nya äventyr, hur i hela friden ska jag hinna med att sitta framför datorn, blir lite svårt tror jag, vi får se...


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Gummsn! Vad glad jag är för din och mannens skull! Låter som ett ypperligt trevligt jubileum! Jag tänkte på dig lite i helgen!:-)

Underbart fint armband!

Hoppas vi kan ses snart igen och dricka lite bubbel!

Just nu är jag i örebro och rensar leksaker...och kläder. Mindre trevligt men nödvändigt!



Kramar!

2009-07-06 @ 23:36:08
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Lärarinnan

Ja, verkligen TACK för i lördags, det var supertrevligt såklart. Vi blev ju inte så långvariga på Eken, men det var riktigt nice i alla fall. Min tejpade klänning har jag fått tillgodokvitto på, satsar nog på en mer sittvänlig stass...



Och skålen! TVÅ fick ni! Lite typiskt. Vill du att jag försöker vaska fram kvittot? Kram på er!

2009-07-07 @ 10:48:09
Postat av: StjärnanTärnan

TACK själv!! Det var en sååå trevlig fest och fortsättningen på Eken var kanonkul!! Hoppas vi ses snart igen.

Kram

2009-07-07 @ 10:59:08
Postat av: Att ha det gott

GRATTIS till er

2009-07-09 @ 10:06:52
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Grattis till er.

2009-07-09 @ 10:23:00
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: mia

HannahSthlm: Hoppas du får orning på allt, kram och vi ska självklart ses innan denna sommar är över:)



Lärarinnan: Jooo det var ju det där med att stå i klänningen, har aldrig hört maken.



StjärnanTärnan: Tack och japp det ska vi.



Att ha det gott: Tackar:)



HUSnrNIO: Tack:)



2009-07-10 @ 10:20:20
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Underbart :)

Kul att höra att ni haft en toppen vecka :)

och vilken vacker morgon gåva sen då :)



och sen skålen kul att den finns i dina ägor nu :)



ha en toppen fredag kväll :)



massa kramar

2009-07-10 @ 19:35:18
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mia

vintageretroprinsessa: Tack du och kramar i massor tillbaka.

2009-07-13 @ 14:59:33
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0