kallt å ny kofta

Brrrrrrrrrrrr det är iskallt i nya lägenheten, jag dricker kaffe och försöker krypa in i nya koftan från HM som jag gillar. Men Burkmannen har varit här, fler har visst påtalat kylan i bostäderna, en burk har lämnats och den ska i två veckor känna efter om det är kallt här eller inte. Sedan kommer burkmannen tillbaka för att hämta sin burk. Så ska det gå till, annars om JM hade ringt mig så hade jag kunnat tala om direkt att:
-Jo här är det kallt å lite dragigt...

Annars då? Hur är läget hos er då?


Bild: På burkmannens burk och tja, koftkvinnan det är jag det.

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Men oj..burkmannen..har jag aldrig hört om förr men så bor jag ju i ett Peab-hus..haha;)! Hoppas JM fixar till det där då..inget kul att frysa ju!

Fin kofta iaf! :) Kram!

2009-02-19 @ 14:55:36
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Cin

Åh, vad tråkigt att det är kallt! Det är ju inte det man önskar sig när det är vinter ute. Vi hade ett liknande problem här på jobbet för någon vecka sedan, men det är nu löst som tur är. Håller tummarna att ni snart får tillbaka er värme! :)

Kram Cin.

2009-02-19 @ 16:14:17
URL: http://cintankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0