utmärkelse till moi


Denna superfina utmärkelse fick jag av goaste Mira för några dagar sedan, ja vad säger man, blir nästan lite generad när jag läser (se texten nedan) allt det fina hon skrivit om mig. Jag ska så klart dela utmärkelsen vidare, ska bara klura ett litet tag till på vem som ska ha den...

"För det första, så har hon hängt med i alla mina svängar, byten av bloggar mm. Att följa denna kvinnas vardag, med allt vad det innebär, gör att man inte kan göra annat än att se upp till henne.

Styrka, skönhet, intelligens, föräldraskap, smak för färg och form, fantastisk med sin mat, träning, inredning och kreationerna hon syr själv (!!!)... ja rubbet. En kvinna att se upp till och att inte kunna låta bli att älska.

Efter att vi träffats i början av 2007 på bloggträffen, kom hon att få en mycket speciell plats i mitt hjärta. Söstaste "Mona-Lisa" ;)

Only for U, Mia Dh!

Tusen tack för att Du är Du!"

Japp så skriver hon, tack, tack, tack för alla dessa vackra ord om mig.


Kommentarer
Postat av: delinda

grattis, vad roligt =) hoppas helgen varit nice!

2008-11-02 @ 18:30:14
URL: http://www.delinda.se
Postat av: StärnanTärnan

Grattis! Den var du verkligen värd!

2008-11-02 @ 20:10:37
Postat av: mia dh

delinda: Helt Ok iaf.



stjärnan täran: Haha tack tack

2008-11-03 @ 09:39:17
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Clara Sjögren ♥

Vad kul ♥

2008-11-04 @ 15:26:26
URL: http://clarasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0