Svart blir vit och lite grå

Hade tänkt mig en riktig byggjobbarlördag igår, men så efter att färg mm hade införskaffats så svängde vi lägligt omkring middagstid förbi bästa vännerna.
Så lägligt var det ja för vi blev nämligen bjudna på middag (igen), mumsigt och trevligt men jag blev en aningens försenad med mitt projekt. Om än sent så hann jag med att slipa och måla första varvet, publik hade jag med, 2 negativa herrar som gnällde och tyckte att jag lika gärna hade kunnat köpa en ny vit istället för att jobba på.


LACK HyllaLackhyllan i svart har blivit en bänk med ben, den kommer att bli vit och få en bilväg i grått ovanpå. Själv är jag optimistisk och tror att det kommer att bli bra. Bild. IKEA

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Det blir säkert kanonbra! Och så himla smart att måla bilväg på ovansidan. Den idén ska jag komma ihåg.

2008-11-30 @ 12:50:17
Postat av: HannahSthlm

Blir sääkert toppen vännen! Nu är jag hemma igen! Kram!

2008-11-30 @ 23:43:47
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: mia dh

Lärarinnan: Ja och din sambo var helstörig när han var här, skulle helt plötsligt hjälpa till att slipa bänken men kom på att han kunde bli svettig och slutade efter 2 sekunder. Ja jisses.



Hannahsthlm: Välkommen hem igen.

2008-12-01 @ 15:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0