dansa

Å vad jag gillar när ni lämnar kommentarer här, speciellt eftersom jag då hittar till er. Nu har jag hittat en ny bloggfavorit som jag aldrig besökt tidigare och jag kommer att återvända ofta, titta in hos Fredrik ni med.



- Meeeeeeeeeeeeen jag vill!!!! Se på dansprogrammet!!!! (sonen igår)

Ja 3-åringen gillar också Let's Dance och blev lite sur igår för att det var läggdags precis när det börjat. Vi spelade in det så han har faktiskt sett några danser denna dag eftersom han frågade om det när han vaknade, gulligt tycker jag:)
Jag kommer i alla fall att följa detta slaviskt varje fredag. Har väl inga favoriter ännu, tycker alla gjorde riktigt bra ifrån sig. Men Tilde och snickaren(ögongodis) gillar jag lite extra, tror dom kan bli riktigt duktiga om de får stanna kvar lite till.

Har ni några Let's Dance favoriter?

Bilder: tv4.se

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan! :)
måste skriva och hålla med dig om hur kul det är med kommenarer :)

så gulligt av honom att vara så intresserad av Lets dance :P

Jag har inte ngn speciell favorit. JAg brukar inte ens gilla att se på programmet, ser det mest för att alla andra gör det och man vill hänga med i samtalet dagen efter..
men jag blev förvånad igår hur många bra som var med! :)
jag kommer nog följa det jag också.
Kramar

2008-01-12 @ 11:36:50
URL: http://skelleftebruden.blogg.se
Postat av: Åsa.S

Hej, hej! Hoppas din lördag blir fin =)

2008-01-12 @ 11:43:11
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: pjöllermaja

har inte bestämt mig om jag har någon favorit..ÄN! men snickarn och silvas var fina, fröling intresant och bonden rolig....så det kan nog bli bra fredagar framöver =)

2008-01-12 @ 12:10:43
URL: http://pjollermaja.blogspot.com
Postat av: Milla

Jag såg programmet, mest tack vare att maken är bortrest och man slipper höra hans klagan :=) Jag tycker Lets Dance är för segt, alldeles för många danspar antagligen. Jag tappar intresset, men nu är det ju rätt spännande artister med. Jag är ju störtförtjust i Danny sedan Idol, och han följer jag gärna med intresse, men lär nog inte bli så många fredagar ...

2008-01-12 @ 18:00:49
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: mia dh

Malin: Haha ett letsdancegrupptryck;) Ha det rikigt gott:)

Åsa.S: Den blev toppen

pjöllermaja: Ja mkt trevlig TV underhållning:)

Milla: Lite långt men underhållande, ha det fint

2008-01-13 @ 11:39:15
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0