inga ugglor tack

image1283
Lilleman upptäckte skuggan idag, han tittade förskräckt på väggen och började tala om ugglor, att han var rädd och att vi skulle gå ut från rummet. Jag förstod först ingenting men kom till slut på att skuggan från lampan faktiskt såg ut som en jätteuggla.
Älskade lillegullungen, nu har vi lekt massor av skugglekar och han är inte längre rädd för skuggan. Ugglor går i alla fall inte hem här hos oss vilket inte gör mig så mycket eftersom jag aldrig varit speciellt sugen på fodral eller annan inredning med ugglor på. Men albumet från Lagerhaus gillar jag.

Bild: Album från Lagerhaus

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Undrar vad han säger om den jättetavla jag köpte i Åbyn i julas - ett svartvitt naturfoto av någon naturfotograf med en uggla på. Jättefin tycker jag i alla fall.

2008-02-04 @ 21:00:56
Postat av: Mia dh

Lärarinnan: Ja det blir spännande att skåda:)

2008-02-05 @ 14:11:47
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0