Snålt på bilder

Snålt med bilder här i bloggen som jag annars inbillar mig att jag brukar vara rätt så frikostig med. Detta beror i alla fall på att vi har blivit med en ny dator som jag inte riktigt greppat ännu.
Om jag hade haft lite lättare för att lägga upp bilder så hade jag i alla fall tänkt lägga in en på favoritdoftljuset som jag tröstköpte till mig själv idag. Det doftar vanilj, väger inte upp förlusten av min katt men påminner mig om att vaniljdoft är trevligare än doften av kattens pink.

Min grå ulltuss saknar jag oerhört mycket men är samtidigt glad att mina nära och kära har förståelse för detta. Nog om det nu, jag myser med mitt ljus, med mannen och mamma. I morgon kommer vänner och hjälper till med tapetsering och självklart (Mr Silver) är det vänninan Lärarinnan som jag ska iväg ut med i morgon kväll. 

Ha det fint ikväll...


Kommentarer
Postat av: Cin

Jag förstår att du saknar kisen, måste vara väldigt tomt. styrkekram



Tittade in för att önska en God Jul till er! Hoppas ni varit snälla så tomten kommer på besök.



Kramkram

2008-12-20 @ 18:34:09
URL: http://cintankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0