filmkväll igår...


Tror det är något fel på mig, jag hittar verkligen inte en enda film som jag riktigt gillar. Zodiac var absolut inte dålig men alldeles för lång. En OK, småspännande film som kunde ha kortats ned bra mycket. Ett plus för miljön från 1969.
Jag gillar att se film på hösten men lyckas inte få tag på de där riktigt bra filmerna, eller som sagt kanske det är mig det är fel på? Eventuellt dags att läsa lite böcker istället ett tag framöver, men det är lite mer osocialt eftersom man inte småpratar med sin man under tiden man läser en god bok.

Har ni något bra filmtips till mig?

Bild: CDON

Kommentarer
Postat av: Marie

Se sista Beckfilmen; "I guds namn". Den är helt otroligt bra. Visserligen mörk och ledsam men så välspelad. En av de absolut bästa Beckfilmerna enligt mej!

2007-10-15 @ 09:15:48
Postat av: Jenny

Hitch med Will Smith om du inte sett den redan.

2007-10-15 @ 09:50:18
Postat av: Kristina

Å den som jag tyckte va så bra. Rek dom sista Beckfilmerna, endel är svinbra:) Kram

2007-10-15 @ 13:43:14
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: mia dh

Marie: Den kommer att hyras, har sett alla Beck:)
Jenny: Den har jag faktiskt inte sett, tackar för tipset.
Kristina: Jag tyckte inte den var dålig bara lite för lång:)Ha det gott, kram

2007-10-16 @ 09:19:57
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0