kattspa? nja inte direkt...

image426
Bild: Från Net a porter

Hunnit med en hel del fixande via telefon idag. Solen gassar men eftersom liten inte är så kry så får vi stanna inne idag. Kanske om vi har tur att vi kan gå ut och ta lite luft i alla fall lite senare idag.

Jag kommer i alla fall att skicka iväg mamsen på ett uppdrag. Katten är inbokat för vaccinering, bad och rakning. Japp så illa går det om man slarvar med borstning under vinterhalvåret. Jag skäms över hur detta kunnat ske men nu ska det åtgärdas och pälsen kommer ju tillbaka. Får se om jag lägger upp en bild på en naken katt senare. Kommer garanterat inte att bli en vacker syn.

Ha en fin dag alla ni rara...

Kommentarer
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Nej men stackars kissen... Det brukar inte bli så mycket kvar utan pälsen;-)
Håller tummarna att både sonen o datorn kryar på sig! Nu räcker det med trubbel för dig på lääänge tycker jag!

Kram

2007-05-03 @ 14:16:42
URL: http://absolutguldkant.blogspot.com/
Postat av: Helen

Hoppas den lille/a snart blir bättre, stackars lilla kissekatt:)

2007-05-03 @ 18:41:35
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Biibii

He he he kisse kommer hem naken!!!! Tänk att ni komer att ha en "nakenkatt" under en period!! fniss han kommer att se roligt ut, snälla lägg ut en bild på honom. Fast lite synd är det ju om honom, men jag tror att han kommer att tycka att det är skönt med kort päls. kramis

2007-05-03 @ 20:51:34
Postat av: nollattan

tror kissen kommer att älska att vara kortklippt.

2007-05-04 @ 07:23:19
Postat av: mia dh

Mie*: Han är som en torr skinnbit med lite toffsar på tassar och svans.

Helen: Ja han har fått pencillin nu så det borde bli bättre

Biibii: Bild kommer :)

nollåttan: Ja idag är han gladare än på mycket länge

2007-05-04 @ 07:56:00
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0