inte i min rabatt (för jag har ingen)

125198-465
Bild: På två växter som jag faktiskt vet vad dom heter

Igår missade jag favoritprogrammet som började 21.00, jag sov istället...
Jag är expert på att förtränga att jag är krasslig, ibland fungerar det och ibland inte alls. Sonen och mannen har båda varit jätte förkylda med feber, även jag drabbades men det låtsades jag inte om. Finns ingen tid för mig att känna efter tycker jag. Men igår sade kroppen ifrån, jag struntade i att äta middag och lade mig för att vila en stund och vaknade helt förvirrad vid 23-snåret. Jag kunde dock somna om igen så nu känner jag mig så mycket piggare och halsontet är inte lika stickande längre, nacka om powernap...

Idag ska det grejas lite här hemma, sandlådan ska få sig ett besök och kanske hinner vi på en liten shoppingrunda. Vi får se, ska försöka att inte hetsa på så mycket idag.
Ha en fin dag alla ni...

Kommentarer
Postat av: Cim

Ta det lugnt och "krya på dig", fast du inte är sjuk... hihihii... Kramis

2007-05-16 @ 10:11:12
URL: http://www.gosemaja.blogg.se
Postat av: mia dh

Cim: Å tack jag har faktiskt mest softat idag så det blev inte så mkt som planerat men lika bra det :) Kram tillbaks

2007-05-16 @ 21:50:24
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0