bad hairday ett tag framöver

Ibland är jag dummare än en gås...
Sist jag klippte mig blev jag inte nöjd, det blev något konstigt med uppklippningen, testar som hängde lite här och där och jag bestämde mig att inte gå till den frisören igen...

Men så nu har jag gjort det i alla fall, gått till samma frisör, för jag tänkte att jooo det är ju nära, bra pris och så är det ju bara topparna....
Och vem kan misslyckas med ett par slitna toppar? Jo min gamla ryska frisör, suck suck, jag suckar åt mig själv...
För nu har jag precis samma konstiga frisyr som tidigare, det vill säga halvlångt hår med uppklippta hårtestar som för tankarna till sämre sortens extensions...
Jo då jag överlever, jag menar det växer ju ut igen.  Men då ska jag banne mig inte bege mig till den frisören...
125198-195
Bild: Bad hairday? Nej bara Carolas nya frisyr.

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Haha hennes frisyr är så ful!

2007-01-25 @ 14:05:20
URL: http://angelicca.blogg.se
Postat av: Mia

Anjelicas: Mmmm... Men jag tycker ändå denna är bättre än halvfrisyren som hon hade innan som både var kort page och längre...

2007-01-26 @ 13:21:46
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0