hjärtan som flyger runt i luften

 

Alla hjärtans dag idag, kramar till er alla och tack för att ni tittar in här och lämnar kommentarer till mig, det gör mig glad...
Sonen har varit ovanligt generös med pussar idag och en eller två hoppas jag på att få när mannen kommer hem...
Jag och sonen har precis kommet hem, har varit på språng sedan tidigt i morse... Sonen ska läggas för en mycket sen vila, jag ska prova underkläder som kommit idag (hoppas de passar!) och förbereda en hjärtlig middag. Räkfyllda Cannelloni tror jag att det blir, vi får se...

Ha det gott så länge

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi, mitt underklädespaket har också kommit. Så passande denna dag ;)
Hoppas att ni får en riktigt mysig middag! Trevlig alla hjärtansdag! Kram, kram!

2007-02-14 @ 14:09:38
URL: http://lindasplace.blogsome.com
Postat av: Mia

Linda: Ja faktiskt himla bra tajming ;) Detsamma:)

2007-02-14 @ 14:28:29
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0