läget, bloggfavoriter, nätshopping och lite lunch

125198-735
Så underbart, jag jublar för sonen har bara haft 37,3 hela dagen och jag hoppas att tvärsjukan han fick igår bara gjorde en snabbvisit och inte kommer tillbaka. Vi ska snart ta en soft promenad utomhus. Jag har nätshoppat lite och hoppas på en dundersnabb leverans, helst till fredagen då det vankas festligheter. Skulle nu paketet inte dyka upp så lär jag nog få precis lika roligt i alla fall.
Sedan måste jag säga att det är så kul att ni har kommenterat så pass här hos mig, jag uppskattar det verkligen och har hittat en hel del nya bloggfavoriter som jag lagt till på listan. Ska försöka bli bättre på att dela med mig av mina favoriter framöver...

Ha det nu så gott idag och vad ska ni hitta på ikväll?


Bild: På dagens lunch, grönsallad med skinka och keso, men urk på tomatbilden såg jag ett låååååååångt hårstrå. Mitt eget så klart eftersom jag fortsätter att tappa strån i rasande fart, men i maten! Näe inget vidare, hoppas att jag inte åt upp det...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att han mår bättre nu.
Jag hårar också som bara den,värst är badkaret där det samlar till en jätteboll som jag tvingar maken att rensa...

2007-08-01 @ 14:57:43
URL: http://wagen.blogg.se
Postat av: Lärarinnan

Lillen får absolut ta och krya på sig, fredagen ska bli vår kväll ju! Hur tycker du att vi ska göra? Äta här eller ute? Längtar redan efter bubblet...

2007-08-01 @ 15:09:56
Postat av: mia dh

Jenny: Precis som här (med badkaret). Jag börjar faktiskt oroa mig om det inte slutar snart. Jaja ha det bäst:)
Lärarinnan: Än är det lugnt, ja om jag får välja käkar jag gärna hos er hehehehe. Jag fixar bubbel:)

2007-08-01 @ 16:34:17
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Sussi

Hoppas att sonen kryar på sig! Själv har jag haft en urusel dag.. En sådan dag när man bråkar om allt hemma och ingen ger sig och allt blir värre och värre :( Nu fick jag ett gulligt sms om att vi inte ska bråka mer, och om vi inte kan gå ut och äta ikväll istället. Så nu får nog Sussi försöka att bli lite snäll igen. Så att det blir en bättre kväll iallafall :)

2007-08-01 @ 17:34:42
URL: http://metrobloggen.se/Lifebysussi
Postat av: Nettan

Åh så skönt att sonen piggat på sig, aldrig kul när de är sjuka ens små underverk!
Ikväll ska jag bara slappa efter att ha jobbat trots mitt vidriga illamående som äntligen gett med sig!
Kram

2007-08-01 @ 18:28:00
URL: http://www.reflektioner.org
Postat av: mia dh

Sussi: Hoppas att Sussi blev lite snällare och fick en trevlig kväll:)
Nettan: Ja kämpa på...

2007-08-02 @ 11:52:47
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0