dopefterfesten

125198-410
Bild: Inifrån kyrkan

Idag har vi stressat till kyrkan på "dopefterfesten". Jag trodde vi var i god tid, båda herrarna (liten och stor)      eftermiddagsvilade men den klocka jag tittade på gick en halvtimme fel. Så när sonen vaknade vimsade även maken upp och poängterade att vi nu bara hade 20 minuter på oss att vara på plats i kyrkan. Jag tvingade oss iväg  i rasande fart, mannen surade eftersom han hatar att vara sen.

Sent kom vi men vi hann med en sång eller två, sonen fick skrika BJAAAAAAAAVO och applådera, leka i lekrummet med de andra barnen, kladda tårta och kasta servetter på prästen.
Syftet var att sonen skulle ha kul, sedan att vi kanske kände oss en aningen malplacerade ja det fick vi helt enkelt stå ut med.

Därefter drog vi in till city, jag köpte Converse och mannen en ny telefon eftersom hans hade gått sönder. Avslutningsvis åt vi middag på Kungshallen och åkte hemåt igen...

Kommentarer
Postat av: Biibii

Fina pjukks! kanske måste härmas...... Trevligt med lite Bjavoooeko i kyrkan! kramis B

2007-04-21 @ 21:30:29
Postat av: mia dh

Biibii: Härmas så mycket du vill. Kramar :)

2007-04-22 @ 00:24:36
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0