Me love Indiska

125198-33Bild: indiska.com

Jag älskar Indiskas inredningsprylar och möbler, speciellt deras gamla unika möbler som renoverats i Indien och skeppats över till vårt kalla land.
För er som inte vet så har indiska en helt underbar butik i Gamla stan, med ett källarvalv fullt med möbler. Är du bara intresserad av gamla möbler så åk till  lagerbutiken i Västberga.
där finns det massor av härliga gamla skåp & lite prylar.  Nya varor kommer dit vecka 50, talade den trevliga personalen om för mig idag. Jag kan inte låta bli att shoppa när jag besöker Indiska, nu senast en underbar liten skolbänk till lillen. Fick ej plats i barnvagnen så den ska hämtas ikväll.
Ha det gott alla

Kommentarer
Postat av: Mira

Jag är också en stor fan av Indiska. Alla dessa vackra färger!
Ha en bra dag i vinterrusket!

2006-11-02 @ 14:18:09
URL: http://miranilsson.blogg.se
Postat av: Mia

Mira: Detsamma du

2006-11-02 @ 14:28:16
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0